Baggarna och Andreas

Nu är maten intagen, blev denna klassiker, var ett tag sedan. MUMS! Jag tänkte ägna närmaste timmen till att kolla på "Made in Sweden". Såg lite förra veckan. Vet inte om det är något att hänga i granen, men vad gör man inte om alternativet är att läsa? ;P

Vi såg förresten Anders Bagge på Ikea när vi var där. Han smällde i sig en korv vid utgången och köpte en jätteful stor plastmatta. Vi trodde att det var till hans hund/hundar? Förövrigt verkar ju människorna i serien väldigt mysiga. De är definitivt en superbra jury i Idol. Laila är ju väldigt duktig i Let´s Dance. Hon kommer säkert ta hem allt, mycket talar väl för det. Nu ska jag trycka på "play", vi har ju sådana nymodernigheter att vi kan pausa tv:en. Väldigt användbart, men lite farligt. Man blir duktigt bortskämd med att slippa all reklam. Tv:en ropar! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Sitter också o tittar på det.

Tycker dom verkar ha sån go stämning, och jag håller med laila är grym i lets dance dock har jag hört att hon har dansat förr så dom tycker det är lite fuksigt..men ja.. :)

2009-01-21 @ 21:40:57
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0