Pank?

Ni tror säkert att jag är det efter all min senaste shopping jag nu kommer visa er... Men jag är inte pank! :P Kommer ni inte ihåg vad jag skrev för ett tag sedan? Jag är grym på ekonomi. :D Här är godingarna:

Denna köpte jag som tröst förra veckan när jag inte hittade några jeans på min
jeansjakt. Hade på mig toppen på Singing Bee! :)


Igår innan nyckelhämtningen shoppade jag loss. Blev två par jättesnygga jeans!
Ett par lila strumpbyxor också. :D Från H&M.


En jättesöt finstickad tröja i en härlig färg. :) Också från H&M. :)


En varm underbar lång kofta! Passar både till jeans och strumpbyxor.
Så fin, också är det en av mina favvofärger - brun. :D H&M såklart. :)


Köpte även denna på H&M. Orkade inte prova, så tog en S bara,
precis som allt annat jag köpte. Visade sig att den var lite liten så ska försöka
jaga rätt på en i storlek M. Vill verkligen ha en svart.


Sedan gjorde jag något som jag inte borde ha gjort. Jag gick till Zara och hittade
denna underbara skapelse. Skärpet ingick inte, men visst är den lovely? :D


Kläderna gör ju sig verkligen inte rätt när de ligger på golvet. Får väl försöka få med dem på bild när jag har dem på mig.

Allt från H&M var verkligen behövligt inför hösten/vintern. Tydligen är jag inte så bra på att köpa varma kläder om man kollar i min garberob. :P Vill ni veta hemlisen hur jag hade råd med allt? Kurslitteratur! Har hållt på och sålt som en tok förra veckan. Det fick betala mina fina kläder! :D

Nu ska jag göra mig iordning och hoppa i säng och läsa lite innan jag sover. Älskling är inte hemma, han är på n0llepubrunda på KTH. Får väl se om jag är vaken när han kommer hem. Fick sms precis och tydligen var det hemgång snart. Är ju trots allt skola imorgon, iaf för honom. :P

Tjingeling och godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0