Klick klick.. Klick klick...

Mmm... Jag fick ju inte mitt paket innan vi åkte idag. Trist! Posten brukar komma runt elva och vi körde kvart över elva. :( Segt att behöva vänta tills Jonas kommer hem. :/

Oj oj oj vad min datormus har gått på högvarv ikväll/inatt. Först började jag med att klicka hem böcker inför skolstarten. Lite sent kom jag på, men bättre nu än aldrig! :P



Det sved dock ganska bra "i plånboken" och då behöver jag ändå, minst två böcker till. :( Kanske kan låna dem på bibblan? :)

Sedan fortsatte min mus, den lever liksom ett eget liv. :P Den klickade in sig på H&M och hämtade hem de här två cooloingarna:


Inte såå dumma va?! :D

Men vet ni vad det bästa är?! Jag har skrivit upp allt som ska betalas denna månad, böcker, pärlor, kläder, mobilen, hyra, startavgiften på bredbandet, SL-kort, addresändring. Det var inte det bästa. :P Det bästa är att jag kommer ändå ha mycket pengar över! :D Dels eftersom jag får en ganska bra lön till och att vi får mer lån nu, i början av terminen. Eftersom jag får semesterersättning nästa månad, kan jag spara det till jul, då vi får mindre csn. :D Bra va?! :) Jag är fan bäst på ekonomi. ;) Nej, vad klockan är mycket! Nu måste jag hoppa i den stora sängen själv. En sak till.

JAG ÄR EN KLANT!

Vad inser jag när jag kommer hem och ska bära upp grejjerna till ovanvåningen? Jag har glömt det viktigaste ju. Necessären. Deo, parfym, foundation, mascara, smycken och en massa mer. :( Det var ju jävligt roligt!

Tjingeling mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0