Fredag kväll

Hej alla glada!

Nu börjar solen tyvärr gå ner för idag. Hoppas ni njöt utav den! Innan skolan begav jag mig till Panduro för att inhandla mer tyg och en schablon så jag kan göra tavlor och kuddar. Nu måste jag få tag i knappar och trä till ramarna också. Först måste min tenta blir klar som jag ska börja skriva imorgon. Eller jag skrev lite igår, men det var väääldigt lite.

Nu har jag vilat lite i sängen så nu ska vi laga mat. Ikväll blir det pasta, detta ljuvliga recept!

Sedan blir det att se på två missade avsnitt av Idol och bara mysa. En film kanske? Jag sprang även förbi affären på vägen hem. Då inhandlades det chips och dip och singoalla kakor till älskling. Även en cola, har inte druckit det sedan vi flyttade! :) Mys- och svull faktorn blir hög ikväll! :D

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0