Utlandssemester

Idag har varit en kanondag! Trots sen sänggång blev det en effektiv pluggdag varav 4 timmar spenderades i stekande sol. Därför ser jag nu ut som en kräfta på halva kroppen. Jag som aldrig brukar bli röd. Hoppas det lagt sig till imorgon, det brukar det göra.

Jag och min fina älskling åkte vid sjutiden in till stan, Kungsholmen för att utnyttja ett presentkort Jonas fått. Nu har vi ätit en delikat italiensk middag på La Famiglia, mör oxfilé med risotto och vitlökssmör blev det för min del. Så gott och väldigt trevligt med lite extra lyx, som var nästan helt gratis. =D Kändes som vi var på utlandssemester med sen impulsmiddag, yrade runt lite för att hitta rätt och sen slappa på en mysig restaurang och strosa hem och köpte godis på vägen hem. En riktig stressfri, varm och skön "sommardag", nästan som borta men ändå hemma! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0