Ännu en gång

Ja jag är sjuk igen... Hade så ont i huvudet emellanåt igår att jag inte visste var jag skulle ta vägen... Värsta jag varit med om. Ipren hjälpte dock ganska bra. Hostat har jag också gjort. Tur jag är hos päronen så mamma kunde ge mig lite stark hostmedicin. Hostan försvann på några timmar. Jätteskönt! Än så länge känns det bättre än igår, men är fruktansvärt trött då jag sovit jättedåligt inatt. Min sjukrapport för denna gång... Jag har varit jättemycket sjuk den senaste tiden och är jättetrött på det så imorgon blir det att gå till farbror doktorn.

Väderrapporten för nu är strålande sol, klarblå himmel och 12 grader i skuggan. =D Lite skillnad mot igår då det var grått och regnade större delen av dagen. Älskar våren och sommaren när den är som bäst!


Kommentarer
Postat av: Anna

krya på dig! själv tar jag alltid kanjang om jag börjar bli sjuk.

2010-05-10 @ 02:15:16
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0