Värre..

Usch känner mig inte bättre idag, känns som när jag vaknade imorse... Brukar ju bli bättre under dagen, men hals och huvud känns värre än de tidigare dagarna...

Något som också blivit värre är den lilla shoppingdjävulen inom mig. =P Med mer pengarna finns det också mer att spendera. Tänkte köpa en ny iPod och en ny mobil. Något jag funderat på ett tag, men som student kunde man inte bara slå till på allt man ville ha direkt. Spara och prioritera och dra in på något annat. För att kunna lägga 1500 spänn på en pryl bara sådär gick inte för mig. Nu kan jag köpa båda, samtidigt! Plus en massa annat! Ska hämta mitt H&M paket som ligger och väntar på mig också. =) Men det är väl bara bra att jag shoppar, någon måste ju vända runt ekonomin? =)

http://blogs.eastwick.com/files/2008/12/shopping-logo-tss.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

kul att du börjat blogga igen!!

2010-03-06 @ 19:09:13
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0