Varning! Positivt inlägg till tusen...

Bara en aning ironsik titel ja... En äkta skitdag har det varit idag! Vaknade med halsont och huvudvärk och ville inte ens kliva upp ur sängen. Var tvungen att ta mig till jobbet då jag öppnade. Tänkte att jag kunde gå hem vid 8 när nästa kom. Nej det gick inte utan fick vänta tills alla hade kommit vid 9:30. Får reda på att min kollegas brors familj dött i jordskalven i Santiago... Fick sjukt dåligt samvete att lämna dem där med kaos, då det tydligen inte finns pengar att sätta in vikarier då man är sjuk. Gick iaf vid tio och har legat i soffan sedan dess. Vilat några timmar också.

Kollade sedan mailen och hade fått svar från vår examinator angående vår 50-sidiga uppsats. Ett Fx vilket innebär kompletteringar innan man betygsätts. Känns som att hela vår uppsats ifågasätts. Där har ni gjort fel, det måste ni lägga till, varför har ni gjort så? Vill bara kasta den i soptunnan och skita i att ta examen. Så trött är jag på den uppsatsen... När fan ska vi ha tid att göra allt det där? Visst vi har tre månader på oss, men orka jobba 40 timmar i veckan och sedan sitta med den där skiten på helgerna? Någon som känner sig manad att komplettera åt oss? Jag är villig att betala en ganska stor summa pengar för att slippa det!



Kommentarer
Postat av: Catrin

använder mig av ps elements när jag gör dem.



Jag känner inga större summor på smyckena, men det går runt och det räcker för ett sparande på längre sikt. Sen använder jag mig av dem pebngarna när jag köper nytt matariel, så jag inte handlar upp de andra =)



Tycker inte att pysslandet tar sån tid.. sitter några timmar i vcekan när jag får in nya beställningar eller kommer på nya idéer.



Ang att du inte får några besökare / kommentarer.

Du måste marknadsföra dig mer. Gå in på andras bloggar och kommentera mkt. Det är då de hittar hit. + att mkt bilder hjälper till att få folk intresserade.

2010-03-03 @ 14:06:42
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Anna

fy va trist med kompletteringar!!!

2010-04-21 @ 17:22:11
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0