Väder och vind

Oj vad det blåste ute när jag gick hem! Nästan storm. Tur att det var så många plusgrader (5) så det inte kändes så kallt.

Idag har det varit fullt upp för min del. Jobb, träning, boklån, mat och dusch! Och här sitter jag nu. Ska kolla lite tv och sedan läsa innan sängdags. Köpt en nu bok "Darling Jim" så är sååå spännande! Köpte den igår och har redan läst 80 sidor. =) Imorgon öppnar jag, skönt att sluta tidigt en fredag. Blir bara hem och slappa efter jobb! Fredagsmys med god mat, dryck och chips och dip såklart! Vad gör ni imorgon kväll?

Träningen har iaf gått bra. Har hållt min plan, två promenader, två träningspass och inget onyttigt på kvällarna. YES! Imorgon ska det svullas! ;)

Godkväll på er!

http://2.bp.blogspot.com/_nGtmQM7Rdkk/R6ZFTZcUgVI/AAAAAAAACDk/cu1jmbZSrj8/s400/Tr%C3%A4nar1.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0