Storstädning

Idag har det bjudits på storstädning här hemma. Rensat bland kläder och skor, blev lite mer i påsarna som nu ska slängas. Två påsar med kläder slängs, och sju par skor! Då var det bara 18 par kvar! =D Sedan har det tvättats, dammats, städat badrum, dammsuger gör älsklingen nu och jag går efter med moppen!

Ute är det inte vår längre, utan vinter. Från strålande sol och 10 grader varmt, till nollgradigt och snöigt. =(

Vill ha vår och fina vårblommor ute! Dessa snödropparna fångades på bild i början av april förra året. Njut!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, klart det behövs utrensning om du ska fortsätta shoppa i den här takten! Haha, fantastiska saker du hittade, riktiga Emmaplagg! :) Kul att skorna var bra, de är verkligen tokfina! :) Ja, vad hände med våren liksom? Hoppas det inte dröjer för länge innan det snön försvinner, så du kan ha alla tjusiga vårskor du inhandlat haha ;)

2010-03-21 @ 16:36:45
Postat av: Petra

Städpatrullen kan komma hit när ni är klara ;)

Saknar oxå skrivandet lite, får se om jag startar ngn ny med ett nytt namn.

På lördag är jag i fjällen, drar dit på fredag. Ni får ha det så mysigt :)

redovisningen gick toppen faktiskt, jag är nöjd med min insats, som sagt, brukar vara livrädd haha.

Håller med Maria, riktigt fina saker du har köpt!

2010-03-21 @ 21:27:39
Postat av: Linda - ndaiL

har skickat efter den, så nu hoppas jag att den är lika fin i verkligehten :)

2010-03-21 @ 22:12:49
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0