Slappe...

Oj vad jag har varit slö i helgen! Veckan kändes ovanligt tung.. Har varit seg och fortfarande tung i huvudet och täppt i näsan efter förkylningen. Så det kanske var på sin plats med lite ordentligt soffhäng! =P Spenderade mesta tiden av lördagen i soffan. Kollade faktiskt på Satc-filmen och mindes tillbaka lite. Vilka sköna tjejer det är! Alla karaktärer på sitt sätt. Längtar något innerligt till maj och den andra filmen. "Carrie on.." =) Vad tycker ni om Sex and the City gänget, serien och filmen/kommande filmen?

Har lite "ångest" som det faktiskt heter. Då menar jag i den bemärkelsen att jag gruvar mig, oroar mig och får lite obehagskänslor när jag tänker på just en sak... Jo de där förbannade kompletteringarna till uppsatsen. Inget roligt alls och framkallar faktiskt ett uns "riktig" ångest. Inte sådan ångest som fjortisarna får när det senaste läppglanset är slut eller pengar inte räcker till ett andra ciggpaket denna månad...

Nej nu vill jag gå ut och sätta mig i solen, ska bannemig göra det också (trots att älskling precis klev innanför dörren. Han måste iaf plugga.)! Ska slänga i mig lite mat sedan ska jag dega i solen istället. Ladda på med lite energi inför kommande jobbvecka!


http://www.luxuo.com/wp-content/uploads/2009/12/locandina-sex-and-the-city-2-468x664.jpg


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!

2010-03-14 @ 13:42:23
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0