Möte

Idag har jag varit riktigt vuxen och varit på ännu ett möte på jobbet. Tog upp lite punkter som berörde alla också planerade jag och kollega för lite gemensamma aktiviteter under temat Vår och Kommunikation, i april och maj. Blir bsök hos polis och/eller brandkår, lite påskpyssel och teater. Blir supermysigt!

Som de flesta vet har jag i tre och ett halvt år pluggat till förkollärare/lågstadielärare och jobbar nu med en grupp 4-5-åringar på en förskola (dagis) i Täby utanför Stockholm. Har jobbar i knappt två månader och trivs kanonbra. Börjar lära känna personal och barn bättre nu och det är jätteroligt! =D Fråga om ni undrar något!!!

Nu ska jag mysa med min älskling i soffan för imorgon öppnar jag så snart är det sängen. Efter jobb blir det att sticka till Friskis! Hurtigt värre! =) Godnatt!

Söta barn jag känner!


Jonas söta (bleka?) systerdotter Filippa!


Jonas busiga brorson Oliver!



Kompis Emmis fina Liam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0