Midsommardröm

Idag blev en lång dag. Öppnade på förskolan, sedan fick jag två timmar på arbetstid att ordna om i mitt rum, vilket inte räckte. Blev nästan tre timmar sammanlagt och hann då inte klart. =/ Får fortsätta en annan dag! Är ju svårt att göra sådant under arbetstid då barnen kräver det mesta av ens upmärksamhet. Iaf sen fick jag rusa till bussen för att hinna med min träning. Blev ett medelpass som vanligt. Första träningen efter förkylningen, men gick över förväntan!

Sedan blev det lite impulsshopping på H&M. Hittade finaste klänningen på länge! En riktig Emma-klänning i skirt ljusrosa tyg med svarta detaljer. Lite stor dock så ska försöka byta till en mindre storlek imorgon! Visar bild då! Lovar att den är värd att vänta på! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0