Lång dag

Idag var jag på jobb mellan 7 och 17. Sedan tränade jag och har precis kommit hem. Min lilla hemmafru (Jonas min sambo) står i köket och kockar hamburgare med pommes. =D Men som sagt, en lång dag, sju till sju i princip. Men jag gillar det! Är skönt att jobba och träna! Alla som sa att det skulle blir jobbigt och en stor omställning att gå från plugg till jobb... Pyttsan! Rånice ju! Måste säga, jag älskar bannemig att jobba! Har man världens bästa jobb är det absolut inga problem. =D

Imorgonkväll är det utbildning. En tre timmars föreläsning om att samtala med föräldrar. Ska bli intressant och kul att "plugga" igen. =) Dags för middag, bad och sedan mys!


Kommentarer
Postat av: Anna

kul att du trivs på jobbet :) och roligt att ni får lite utbildningar :)

2010-04-21 @ 17:19:28
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0