Kom igen people!

Haha jävligt mycket respons! Som vanligt på min blogg då alltså.. Kanske därför jag slutade blogga! =P

Jaha, vad ska jag börja med? En liten snabbrepris på vad som hänt sen senaste inlägget den 31:e augusti 2009. Jag har då tagit mig igenom den sista terminen på Lärarhögskolan/Stockholms Universitet och tagit examen som förskollärare/lågstadielärare. Är dock inte hundra klar då vi väntar på besked om hur det gick med sista uppsatsen. Den 12:e senast kommer det! Jag har iaf jobbat fyra veckor och en dag på en för det mesta underbar arbetsplats. En förskola i Täby med ett inspirerande och nytänkande arbetssätt måste jag nog säga. =) Jag och Jonas hänger fortfarande ihop och de flesta i familjen mår kanon. Mamma har haft en släng med sitt knä men börjar repa sig igen! Så nu består inte mitt liv av att läsa böcker, sitta klistrad vid datorn eller ha sovmorgon mitt i veckan utan består istället av att gå upp i tid, jobba med busiga och söta barn och bli inspirerad av kollegor och chef! Och dessutom får jag lön för mödan numera! =) Frågor? ;)

Från snabbrepris av mitt liv till ett program som innehåller snabbrepriser. Tittade precis på Melodifestivalen från i lördags. Missade ju den då vi (Teresia och jag) hade examensfest ihop! Var jätteroligt och fick en massa fina saker, fina blommor bland annat! Melodifestivalen iaf... Inte den bästa deltävlingen enligt mig. Tur att Anna Bergendal knep hela svenska folkets hjärtan för fan vad hon är grym! Vilken röst och utstrålning hon har! Snygg är hon också!

Det var allt för ikväll då jag öppnar på jobbet imorgon. Klockan ringer 05:20! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0