Försvinn!

Och kom aldrig tillbaka! Talar om min fina kompis som jag haft nöjet att spendera alldeles för lång tid med... Min överjävliga Herr Förkylning. Huga! Den är hemsk. Slemhosta som river sönder halsen, huvudvärk som håller på att spränga huvudet och näsa som håller på att rinna bort.

Idag blir det total vila så jag klarar av veckan som kommer. Bara att ladda ordentligt, då det börjar ett nytt barn i min grupp imorgon. Ska bli spännande, hoppas barnen tar emot honom väl. Hade ju planerat att vi skulle gjort lite kul för att välkomna honom. Barnen kunde målat vasin en teckning t.ex. Men så går det när Herr Förkylning kommer och hälsar på... Men nu är det färdigt hälsat, nu kan den försvinna och aldrig komma tillbaka igen!


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

tack så mycket! jag är i v 26. algot är 1,5 år! är du oxå gravid?

2010-03-07 @ 13:37:57
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: MODEINSPIRATION

Känns som att alla är förkylda just nu. Min förkylning håller precis på att lägga sig. Började nästan bli desperat igår, gurglade till och med saltvatten bara för att mitt halsont skulle försvinna! Krya på dig i alla fall:)

2010-03-07 @ 18:32:17
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0