Aj aj...

Blev att handla lite idag och sedan åka till Jonas föräldrar för söndagsmiddag med syskon och syskonbarn. Saknades två dock. Bjöds på tacos och fruksallad med vaniljvisp! Gott gott!

Har dock en grym huvudvärk just nu. Sådan som gör en helt vimmelkantig. Tror att det är världens spänningshuvudvärk. Har tagit Panodil, får väl massera lite också. Nej ska faktiskt hoppa i säng nu, trots att jag börjar 9:30 imorgon. Tänkte ställa klockan på 7 och ta en lång dusch och äta en härlig frukost. Hoppas solen skiner också så kanske veckan kan starta riktigt bra! Imorgon är det möte, skönt på en dag när jag stänger för en gångs skull! Öppnar iofs på tisdag, men så är det! Hoppas ni haft en strålande helg och hoppas början på veckan blir lika bra!


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Jag har jobbat :)

2010-03-14 @ 23:56:27
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas du mår bättre snart söt! Inge roligt att ha huvudvärk inte :( Jag sitter och läser en text på engelska, förstår inte ett jota haha :) Hur gick det med skoproblemet? Vill ha en uppdatering! :)

2010-03-15 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0