Vardagssörjan

Livet rullar på här hos mig. Jobbar och står i, pluggar på helgerna. Jag var dock ledig i lördags, helt underbart och välbehövligt. Jag och älsklingen hade en lugn mysdag. Vi slappade här hemma och åkte sedan till Vaxholm, strosade runt lite och kollade in omgivningarna. Påminde om Båstad, dock inget öppet hav, utan skärgård istället. Sedan blev det middag och film hos Jonas syrra. Impulsiv och trevlig dag!

Det verkar som att vi haft mycket finare väder här uppe än i Skåne. Väldigt lite regn tycker jag och varmt om dagarna. Har varit 15-25 grader de senaste veckorna. Riktig sommarvärme! Nice!

Förra veckan var jag och Jonas på handledarkurs. Min älskling ska handleda mig till ett körtkort! Nice att ta tag i det äntligen. Mycket att lära, men det blir nog skitbra. =D

För en vecka sedan tittade även en ny människa ut. Ska bli såå mysigt att komma ner till Skåne och mysa med nyfödd bebis! Förresten, nedräkning till semestern, bara 7 jobbdagar kvar! Det var nog det jag hade att berätta för denna gång. Ni som kommit ner hit, belönas med en bild!


Foto taget 2009 mot Kullen från Vejbystrand

 


Kommentarer
Postat av: Anna

fint kort :)

2010-06-16 @ 21:55:07
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

lycka till med körkortet! själv tog jag det när jag var 18 och kommer tvinga mina kommande barn att göra det också ;)

2010-06-16 @ 21:55:34
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0