Säljes: Vikbar Nokia

Telefonen är redan såld!


Säljer min lila vikbara Nokia 3710 p.g.a. ny mobiltelefon.

Den är köpt i slutet av mars, med ett nypris på 1700 kronor. Den är i fint skick och det är en väldigt bra telefon. Liten, lätt och smidig att hantera. Positivt att den är vikbar, då knappar och display är stora utan att telefonen är klumpig. Den har en 3,2 megapixel kamera, med zoom, blixt och videoinspelning. Det ingår ett minneskort på 1 GB. Läs detaljspecifikation om den på Nokias hemsida.

Den kan skickas inom Sverige, köparen står då för frakten.

Kvitto, garanti och alla orginaltillbehör medföljer.

Säljes för 750 kronor.






Kommentarer
Postat av: Blazej Korzeniewski

Hej!

Jag är intresserad av att skaffa en vikbar mobil (min syster fyller år) och din verkar vara jättefin!

Kan du kontakta mig på min mejl (har inte hittat dina kontaktuppgifter nånstans här på bloggen) om den är kvar?

Jag bor i Sthlm också, så slipper man posta den.

Går det byta skal på den kanske?

Jag uppskattar om du hör av dig!



Mvh



Blazej

2011-05-26 @ 22:28:35
Postat av: Gert Karlsson

Hej

Jag köper din telefon om du vill skicka den, ta reda på fraktkostnaden och hör av dig.

/gert

2011-07-09 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0