Längtan, mål och drömmar

Det är mycket man vill ha här i livet... Det jag längtar efter just nu är detta:

Semester i Skåne. Kommer snart, endast en vecka kvar!

Göra massa smycken. När jag kommer ner till Skåne ska det pysslas!

Salem Al Fakir i Dalhalla. Detta är verkligen en drömkonsert som jag verkligen skulle vilja gå på. Tyvärr kommer det nog inte gå, då det är för nära inlämningsdatumet av uppsatsen... =(

Resa. Åka på en resa med Jonas, någonstans i Sverige under semestern. Check! Vi var ju på Liseberg förra veckan!

Flytta till Täby. Åhh vad jag vill flytta! Jag vill bo närmare jobbet framförallt!

Ta körkort. Håller på så smått, har börjat läsa lite och ska börja köra på semestern.

Lämna in uppsatsen och ta examen. Fy vad långdraget det blev... =(

Bli pedagogiskt ansvarig på jobbet. Jag hoppas att när vi kommer tillbaka i augusti att det blir mitt! I höst ska vi arbeta mer med pedagogisk dokumentation bl.a. Kul!

Kanske ska göra en dreamboard? Ni vet en tavla där man sätter upp en massa bilder på ens drömmar och mål? Då ska det blir lättare attvisualisera de och se de varje dag, då blir det även lättare att nå de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0