Första semesterveckan

Det har faktiskt varit ganska fullt upp här i Skåneland. Jag har målat på Jonas och deras stuga, gått på tre jympapass, varit inne i stan två gånger och träffat systerdöttrar ena gången och kompisar den andra gången, varit på loppis, varit på stranden (årets första dopp), gjort smycken, varit på födelsedagsfest, spelat poker. Tror det var det mesta iaf!

Nu är vecka tre på semestern avlutad. Känns nice med två kvar! Har inte så mycket planer för nästa vecka. På tisdag är det tjejmiddag och jag ska gympa tre pass till. Måste även hem till mamma och pappa och gå igenom mina grejer jag har där, då huset är sålt och de flyttar i mitten av september. Några förslag på övriga aktiviteter?

Nu är det godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0