Bloggtorka...

Oj! Ser att jag inte bloggat på över två veckor... Inte bra! Eller? Ni verkar inte missnöjda. =P

Jag har iaf haft två underbart avslappnande veckors semester i Skåne, avslutade med en tripp till Göteborg med älsk, Teresia och hennes kille. Vi började med Liseberg, vi var där i lördags, årets hetaste dag möjligtvis, blev att börja med avsvalkande Kållerado. =) Vi var där ganska länge för att sedan bege oss mot hotellet, svida om och gå och käka sen middag (vid 22... Första gången jag varit orolig för att köket skulle hinna stänga. =P). På söndagen åkte jag med de hem och älsk tillbaka till Vejbystrand. Det var en bra avslutning på semester 1!

Nu är jag tillbaka i Stockholm och har jobbat min första vecka. I onsdags träffade jag Kajsa och shoppade järnet! =) Kan visa senare. Ja jag är färdigjobbad, fick ledigt idag! =) Mycket personal och lite barn. Så idag bli det att tvätta, plugga också tänkte jag dra till basängerna som ligger här i närheten. =) Ikväll ska jag äntligen få träffa min fina Maria! Var evigheter sedan. Hur ser er fredag ut?

Bjuder på en bukett jag fick i examenspresent!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0