Bloggtorka...

Jag vet, bloggen är typ död. Men har ingen lust att skriva och då gör jag inte det. Förstår om i tröttnar eller så är det desto roligare när det väl kommer ett inlägg. Jag njuter iaf av mina sista dagars semester! Vädret är inte toppen, men sålänge det inte öser ner är jag nöjd. =)

Har en de shoppingfynd att visa er! Ska kanske vara flitig och fota det senare idag. Har äen en hel del nytt i smyckesväg! Skulle så gärna vilja få lite ruljans på smyckena men undrar vad man ska göra för att få det? Annonsera på någon sida kanske? Jaja... Jag har beställt visitkort så nu har jag något att dela ut när folk undrar över mina smycken! Nu ska jag plugga lite här i sängen. Mysigt med en liten älskling snusandes brevid mig. Snart ska fanskapsuppsatsen från helvetet lämnas in! Bara några veckor kvar och det är helt underbart! Känns som en sten börjar falla från hjärtat.

Iaf, bloggtorka... Åker ju hem till Stockholm igen på söndag så då hoppas jag det blir lite mindre torka i bloggen. Hade toppen, så hös vi snart igen!


En bild från när jag var nere första gången. Tagen av Jonas Lund!


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

fin bild :D

2010-08-06 @ 10:19:43
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0