Vill inte...

Det var supermysigt att träffa Kajsa och hennes son Eskil. Lille Ivar låg och sov i magen så han fick jag inte känna. Så mysigt att de ska bli fyra. =D Tre nära vänner nu som ska ha barn, med typ en månads mellanrum. Galet! =) Kajsa och jag bokade iaf i en shoppingdag då vi blev helt tokiga när vi gick runt i Sickla galleria. Vad mycket bra butiker det fanns där och såå mycket fint.

Nu ska jag egentligen läsa en timme innan Jonas kommer och hämtar mig för middag i Täby med hans familj. Men jag vill inte plugga mer... Är så trött på den här skiten att jag skulle kunna strunta i att ta examen... Elda upp den här jävla uppsatsen. Jag orkar inte mer och behöver en rejäl spark i baken för att göra något bra av dessa kompletteringar. JAG VILL INTE MER!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer klara det galant! Se det inte som ett nederlag, utan som någonting som bara kommer gå bra och snart vara över :) Tror på dig! Kramar

2010-04-17 @ 19:56:11
Postat av: Anna

hej hej!



var ett tag sen jag var inne på din blogg.

vad trist med kompletteringar! men hoppas det går bra!



har förresten startat upp min blogg nu igen efter ett uppehåll! :)

2010-04-21 @ 00:30:53
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0