Soliga söndag

Idag har varit en skön och mysig dag. Allt förutom att min jäkla förkylning gör så att jag inte kan sova på morgonen. Vaknade vid halv åtta och tvingade mig själv att ligga kvar i sängen för att somna om. Vid halv nio gav jag upp och gick upp, vilket är lite för få timmars sömn med tanke på när jag somnade. =( Vi åkte iaf ut till Täby på eftermiddagen och käkade sen lunch och hängde hos Jonas föräldrar. Satt ute i solen i två timmar så det var toppenskönt! Sen åkte jag och Jonas och handlade och sedan till Jonas bror för lyxmiddag, entrecote och lyxig fruktsallad till efterrätt. MUMS!

Nu ska jag fortsätta planera månadsbrevet, där vi skriver vad vi ska göra på våra lektionspass varje dag. Bara april och maj kvar sedan är det tre månaders sommaruppehåll. Lite trist, men då får vi hitta på annat! Ha en fortsatt skön söndagskväll!

Bjuder på en egobild från häromdagen!


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

tack :)

Ja nu när våren kommit kan jag äntligen börja använda den, så den kommer nog synas på en hel del bilder :)



Jag köpte den på carlings för 1399, rätt så dyr, men jag tror att det är värt de :)



2010-04-12 @ 15:21:29
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0