Jag skulle kunna skriva världens tråkiga...

Jag skulle kunna skriva världens tråkigaste inlägg om hur lite jag sovit i natt, hur trött jag är på att vara sjuk och hur mycket det är på jobbet och med uppsatsen just nu. Istället är jag oerhört tacksam. Över mycket. Jag har fina vänner, familj och en underbar sambo som jag alla älskar högt. Jag har ett spännande och utmanande jobb att gå till varje dag. Och innan jag slutade idag säger ett barn "Jag tycker om dig" och ger mig en kram. Jag smälter! Hur underbara är de inte? :) Nu sitter jag på Arlanda Express och ska bege mig till vackra Skåne över helgen! Ha en underbar Valborg och glöm inte bort att uppskatta det eller de fina ni har runt omkring er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0