Hemkommen

Nu är jag hemma från jobb. Skönt att sluta tidigt! =D Jag skulle vara så hurtig igår och träna men så missade jag bussen med en minut, så jag struntade i det. Skulle gå en promenad istället, men blev bara en kortis och lämna tillbaka paket. Idag har jag bestämt mig för att äta tidigt och sedan gå strax efter det. En långis, minst en timmes hurtig promenad! Imorgon blir det träning i form av gympapass och på fredag får vi se. Kanske pass eller promenad.

Har klagat på min telefon nu... Battteriet är uruselt, håller inte ens i två dygn vid minimalt användande. Vilket betyder några sms och några kortare samtal. Ska lämna in den imorgon. Hann också med att shoppa en söt tunika från Bik Bok, rutig och fin. Väldigt vårig! Handlade lite god mat på vägen hem också. MUMS! =D Bjuder på en bild på ett par grymt sköna shorts jag klickat hem från H&M. Kommer definitivt bli en hit i vår och sommar! Har köpt gröna, ska kanske slå till på ett par till? =) 99 spänn liksom! ;)

Svart funkar alltid!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0