Förvirrad

Det kan inte vara lätt att hänga med i bloggen ibland.. Skälet till att jag bloggat hejvilt de senaste dagarna är för att jag varit hemma från jobbet p.g.a. förkylning. Bara femte gången jag är sjuk sedan i december... Stor tumme upp för det! =/ Nu var det förklarat iaf!

En annan anledning till flitig uppdatering kan vara att Jonas stannade kvar längre i Skåne, så jag har inte bara varit sjuk och tyckt synd om mig själv, utan jag har varit ensam och uttråkad också. =( Nej, så hemskt är det inte. Har hunnit med en del, tvättat, städat lite och röjt undan i sovrummet och organiserat i min byrå. Fått lite pysselideér, inga stora projekt utan jag hittade två träramar som skulle göra sig mycket bättre i svart. Så de ska målas och jag ska brodera som en galning så min katt blir klar och kan ramas in! =D Skiter i att Jonas hellre vill ha en hundvalp, denna kattunge är såå söt! Ska ta en bild så ni får se vad jag dillar om. =)

Idag har som sagt jag och Teresia satt igång med vår komplettering av uppsatsen. Lite svårt att tolka examinatorns kommentarer emellanåt, men vi kämpar på. Vi har sju helger kvar innan den ska in igen, varav två kommer jag vara i Skåne. Pepp, pepp, pepp, kom igen, kääämpaaa!

Nu ska jag bädda rent i sängen och dammsuga av lite till de ljuva tonerna av bland annat Adam Lambert! Snart kommer Jonas hem, om drygt en timme! MYS! =D



Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att vara 2 som skriver uppsatsen iaf, jag var ensam när jag började på min c-uppsats i psykologi... har lagt den på hyllan för det blev fel så mycket =/ men hoppas kunna skriva en nån gång så jag får ut min examen!!

2010-04-21 @ 17:15:43
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0