Boring

Tråkigaste helgen på långe. I fredags efter jobb svängde vi förbi Jonas föräldrar, käkade pizza där. Det var ju trevligt men jag var trött och inte så värst social. Igår blev Jonas sjuk så jag spenderade dagen med att också göra så lite som möjligt. =( Kollade en konstig film på kvällen. Idag var det också tråkigt för då stod det plugg på schemat. Teresia är ju kul att träffa, men annars var det bara tråkigt.

Har kommit in i något trötthetstillstånd och har inte känt mig riktigt pigg någon gång den senaste veckan. Detta medför ett fantastiskt härligt och positivt humör, som ni märker på detta inlägg. Eftersom Jonas knappt klivit upp ur sängen idag får jag väl spendera större delen av kvällen själv. Ska käka middag framför tv:en. Blir väl en film till. Tänkte bege mig ut och röra på mig men då mulnade det på och såg ut som att det skulle börja regna. Alla ursäkter är bra ursäkter. Nu är jag så uttråkad att jag bara måste gå och laga mat. Till och med det blir en smula roligt när man har så här tråkigt...


Kommentarer
Postat av: tezz

Ny vecka, nya friska tag:)! Känner du energin komma över dig? Puzz

2010-04-26 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0