Shopping för en bra sak

Åhh, det första jag kände när jag vaknade imorse var: AJ! Träningsvärk i magen. Skönt, men ändå inte. Tänkte ge mig på ett bas pass idag också, måste nästan det, klarar inte av att sitta inne en hel dag. Får bara ont i ryggen. Tänkte iofs städa och fixa idag. Ska handla till tjejkvällen imorgon med! Kommer bli värsta bra! :D

Sprang på H&M och deras andra Fashion Against Aids kampanj. Tänkte ju köpa förra gången, men gjorde inte det, förrän de reade ut. Blev en rosa tjocktröja som jag älskar! Har den mest hemma, men den är såå fin! :)

Här är plaggen jag gillade mest!



Denna skulle jag absolut kunna köpa!


Såg först inte vad hjärtat var gjort av. :) Vet inte om jag skulle vilja ha en tröja
med kondomer på. :P


Cool, men inte min stil kanske!

http://files.hm.com/media/products/751/DXL751_70412_44003_32_6032.jpg
Fin tröja, men säger inget om Aids, står "Imagine Peace" på olika språk.



Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir i hemvården där jag har jobbat innan :)

2009-05-29 @ 00:00:39
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0