Nattliga ryck

Förra veckan när jag skulle vika tvätt var det som vanligt fullt i garderoben. Jag fick ett "utrensar ryck" och provade kläder och rensade, rensade och rensade bland mina kläder. Jag putsade vinterstövlar som skulle in i garderoben och rensade ut skor och gjorde fint bland skorna också. Nu är garberoben helt perfekt, tills jag ska in med mina nya inköp. Blev två klänningar nu i Skåne. Och en söndrig topp lämnades tillbaka och hem fick ett par skjorts följa med. Ska ta kort så ni får se! Ja, duktig ville jag bara säga att jag är! Den som vill kan få den proppfyllda IKEA påsen med diverse kläder och skor!


Uppdatering: Glömde ju säga att denna utrensning pågick mellan typ tolv och halv två på natten. Som vanligt är jag som mest effektiv när jag får mina ryck, de flesta av dem nattetid! ;)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Grillhinken är inköpt på City Gross för 99:-, super smidig att ta med om man ska iväg och grilla =)

Såg en likadan på "Confetti", men där kostade den 249:-

2009-05-07 @ 16:48:38
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Teresia Karlsson

Vad duktig du är gumman....behövde du nån ursäkt för att slippa plugga eller och kom därför på att du behövde gå igenom garderoben....:)

2009-05-10 @ 22:13:13
Postat av: Anna

åh! då är du som mig då.. haha jag får oxå mest energi på natten :D

2009-06-11 @ 01:43:04
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0