Jag som hade tänkt...

Gå en promenad idag! Det vill sig tydligen inte, då det regnar ute. Och som alla vet älskar jag regn! Nej, jag sitter helst inne då. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Önskar det uttrycket hade stämt in på mig, men det gör det tyvärr inte.

Häromdagen gick jag en lång promenad förbi Ulriksdals slott. Det är verkligen jättefina omgivningar här runt omkring oss. Vikar, skog, slott och massa fina bygnader. Så jag skrev ut en karta och gick på upptäcksfärd! Borde ha tagit med mig kameran och tänkte jag skulle göra det idag på min promenad, men den verkar ju utebli. Vi hoppas på bättre väder så ni kan få se lite fina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0