Fullt ös

Så kan man sammanfatta min dag. Pluggade 9 till 14, sista tentan skrivs det på (sista för terminen, önskar det hade varit sista sista faktiskt). Efter det hann jag precis hem för att minuterna senare bli upphämtad av vännen Cindy, hem till henne för middag, promenad och pladder, pladder, pladder. :) Återhämtade mig lite efter tvåtimmarspromenaden och gick sedan i tjugo minuter för att komma till bussen. Åkte hem, tog en dusch sedan kom Teresia för att klämma lite SATC avsnitt. Snart har vi klämt fem av sex säsonger! :) Hon har nästan precis åkt hem och nu ska jag hoppa i säng. Surprisingly tidigt? Ja jag vet. Men efter denna dagen och detta:

Är jag ganska slut i rutan! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0