Dagens inköp

Efter att ha varit duktig och pluggat tog jag en shoppingrunda. Handlade inget superkul, bara livsnödvändiga saker. :)



Köpte bodylotion på apoteket, doftar gott! Jag ska bli blond! Haha, färgen heter mörk guldblond, har innan använt nyansen ljus guldbrun. Gick till H&M och hittade LdB bodylotion och duschcreme, hade gärna köpt båda, men kände att två bodylotions på en dag är lite väl, så fick bli duschcremen. :P Doftade riktigt gott, riktigt sommarfräsch! Hårinpackning som också doftar gudomligt, åt minthållet, tänk er typ Jenka. Lösnaglar så jag kan sluta bita på mina egna någon gång och nylonstrumpor! Helt galet pris, 3 stycken för 20 kronor!

Det var dagens shoppingrunda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0