Snedlugg

Tänkte visa min "nya" frisyr. den klipptes till i Skåne av en duktig frisör vid namn Anders. Det var ju dock ett tag sedan, närmare bestämt den 26:e februari. Shiiit, en månad sen ju! Aja, här kommer egobilder! :P


Nyklippt!




Tagen häromdagen! Haha, värsta fejkade leendet! :P


Konstigt, ser ut som jag har längre hår när jag är nyklippt! Jackan som ger den illusionen säkert. Sen är ju håret stylat lite olika. Gillar den första bilden bäst, jag lyckas inte riktigt få till håret så där klockrent. :/ Aja, det blir nog skiiitbra! :)



Kommentarer
Postat av: Catrin Svarar

tack ;) ja lila känns lite vår ! Fin du blev i håret ;)

2009-03-23 @ 22:14:19
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0