Ett erkännande

Jag var dålig idag. Cindy kunde inte träna så jag tänkte åka själv. Tror ni jag gjorde det? Nej! Men av en någorlunda vettig anledning iaf! Jag kände att jag behövde läsa, alltså plugga. Vi tänkte ju vara extra duktiga och träna tre gånger denna veckan, så nu kommer jag bara ha varit lika duktig som vanligt och tränat två gånger när veckan är slut.

Jag, Emma Köhler, ska dessutom gå på ett gympapass på torsdag. JAG! Ni som känner mig, jag tänker då på de stackars tjejer jag hade idrott med i gymnasiet, ni vet hur mycket jag suger på kordination och kombinationer. Jag kommer ihåg att vi körde step, fy fan alltså! Tänk er den sämsta, virrigaste och sämsta av dem alla när det gäller step. Det är jag! Haha, så ska bli kul att se hur det går på torsdag, men jag lovar! Jag ska göra mitt allra bästa plus att jag ska försöka låta bli att skratta åt alla andra, ja om de låter bli att skratta åt mig d.v.s.! ;)

Nästa vecka blir det ingen träning då jag sticker till skåne, från lördag den 4:e till måndag den 13:e. Weehoo paradiset här kommer jag! :D Och just nu säger jag weehoo, underbara efterlängtade mjuka sängen - här kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Elena

Köper du kläder via internet eller irl? =)

2009-04-01 @ 07:44:14
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: petra

Äh, man är inte dålig bara för att man inte orkar träna. Man är däremot duktig när man väl gör det :)

2009-04-03 @ 20:45:24
URL: http://petrabackius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0