Dagarna som gått

Fredag: dagen slutade bättre än vad den började. Blev god flottpizza oxh sedan kollade vi två avsnitt av Sveriges värsta bilförare som vi missat, så jäkla kul! Haha Gurkan är ju klockren. :) Svär liiite väl mycket kanske. :P

Lördag: Hade tänkte åka och handla mat och sedan mysa hemma. Men så blev det ej! Jonas bror och hans tjej ville att vi skulle hänga på och kolla när Oliver babysimmade. Så Jonas flimade sötnosen i plurret! Sedan stack vi och fikade. De lämnade av mig hemma och jag fixade och trixade lite, medan Jonas åkte ut till Täby. På kvällen hängde vi med dem igen, blev bjudna på middag, lagom till Earth Hour släckte vi ner och käkade. Var mys pys! Kollade även en film, Role Models. Kommer mer info om den sen!

Söndag: Blev slö för min del, ställde ingen klocka utan sov till vi vaknade vid elva, d.v.s. kl. tolv! Jag skrev matlista och Jonas åkte och handlade medans jag duschade och så. Sedan åkte vi till Täby och käkade söndagsmiddag med hans päron och bror Christoffers familj. När vi kom hem kollade vi en film till, Into the Wild. Kommer mer om den sedan också. :)

Måndag: Idag hittade jag och kom i tid till synundersökningen. :D Weey! Visade sig att synen inte försämrats så mycket så det blir nog inga nya glasögon på ett tag. Bra tycker jag, eftersom jag älskar mina bågar och då kan jag lägga de pengarna på annat, en ny dator!! :D

Nu ska jag läsa en stund för att vid kvart i fyra ska jag åka och träna. Vid sex kommer Teresia hit och det blir middag och en SATC kväll! Såå mysigt!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj så ni doppat å ätit gott ihelg, lovely!

2009-03-30 @ 23:22:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0