Att göra rätt saker

Igår var en riktigt "bra-dag", d.v.s. jag städade hela lägenheten, tränade, åt en mysmiddag med älsklingen, pratade med lite kompisar och kollade underbar tv (=Desperate Housewives)! Fick en hel del gjort med andra ord! Då kommer ju frågan, vad borde jag ha gjort? Hur kommer det sig i tenta tider att man har så minimalt med tid till att göra det man borde, PLUGGA?! Hemmet blänker, alla kompisar är uppringda, gymmet är besökt, alla tv-program man älskar har tittats på m.m. Hmm undrar varför? Jo för denna tenta är så fruktansvärt tråkig att skriva, litteraturen är ett sömnmedel och motivationen ska vi inte tala om. Jag vet, det låter väldigt uppgivet, men jag är faktiskt inte det. Det löser sig! :P

För att lätta upp stämningen kommer en låt jag trodde framfördes av Salem Al Fakir då jag hörde den första gången, visade sig vara Christian Walz. Salem är strået vassare, men denna är en ny favorit:




Åhh nu kom jag att tänka på Salem's spelning på Berwaldhallen,
det grymmaste på länge!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå, fast det är ju fortfarande inte säkert att dom visar honom i tv. Ska bli spännande om dom gör det :)

Nu håller jag bara tummarna att han går vidare i Sthlm :)

2009-03-18 @ 21:12:26
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Jag är reporter på expressenbilagor. Jag är själv så starstruck så jag kan dö ibland :)

2009-03-19 @ 10:42:04
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0