Fullt upp

Hela helgen har det varit fullt upp! Även om det inneburit en del slappe också. :) Fredag var det tjejkväll, väldigt trvligt sådan. :D Dock kunde en inte komma pga. sjukt barn. :( Lördag blev det att steka lite i Täby, sedan hem och duscha för att åka till Jonas bror på inflyttningsfest. Trevligt det med! :D Söndag blev det att åka till Täby och steka igen och det var olidligt varmt att ligga och sola i trädgården. Lyckades pressa lite iaf! På kvällen käkade vi supergod middag. På kvällen joggade jag en kortis! Första gången på länge jag löpte, blev 2 km i spåret här i skogen. :D Bättre än inget!

Idag var det redovisning av projektet vi gjort under praktiken. Imorgon ska det sista skrivas klart, sen är det sommarlov! Efter skolan slängde jag mig i solen till sex, lagade mat och gick sedan en 45 minuters promenad med Jonas! Mys pys! Kom hem och har kollat en stund på Shrek som går på tv. Världens bästa animerade film! :D Nu är jag helt slut efter denna fullspäckade dag och helg. Så otroligt skönt väder, tråkigt att det blir sämre imorgon. :/ Nu blir det lite mer tv.

Just det, ni ska få hjälpa mig med ett problem sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0