Dubbelbröllop i Djursan!

Igår var det dubbelbröllop. Det var väldigt trevligt och roligt under kvällen! Ska slänga in lite bilder tänkte jag, men fotade inte så mycket med min kamera, tänkte sno Jonas syrras bilder, lite från kyrkan och dansgolvet och så. :) Men kan visa dem jag har. :)


Jag innan vi åkte iväg!


Frisyren jag slängde ihop!


Oliver i bilen påväg dit!


Jag och Jonas, påväg till efterfesten i en buss de hyrt.


Christoffer dricker spetsad mer!


Svärfar med bordsdam!


Dessa glada och trevliga satt mitt över mig!


Söta Sofia som är född 871203 precis som jag! :)


Kusin till Jonas med pojkvän.


Kusin två med flickvän.


En av de två brudarna! Vacker som en dag! :D

Nu blir det chips och dip framför tv:en och Prison Break!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0