Bästa studenten :)

Jag och Helena, som jag skrev sista tentan med, vi fick ett A på tentan! Wiiii! Är man toppstudent eller är man? ;D Två A på raken och ett B i slutbetyg hoppas jag! Det kändes grymt skönt att få veta det, nu är det sommarlov på riktigt!

Vet ni vad jag kom på? Snart är det dags att åka till skåne och vara där i tre månader. Det betyder hej alla kompisar i skåne, men också hejdå alla underbara här uppe. Inga roliga SATC-kvällar med Teresia, inga mysiga luncher eller fikor med shopping med Maria, inga trevliga babbelstunder med Kajsa, ingen träning eller långa promenader med söta Cindy... Usch vad jag kommer sakna alla! Det får bli telefonen, men hur kul är det? :/

Jag ser iaf framemot härliga kvällar med vänner och familj, trevliga jobbdagar med arbetskamraterna och mycket annat kul. Blir förhoppningsvis en liten resa med tjejerna och en tripp till Lalandia när mamma fyller 60! Det blir även ett bröllop till i sommar, kul som bara den! Grattis till er! Inte för att dem läser, men ändå. :) Vet inte hur offentligt det är, därför vågar jag inte säga vilka de är, men de står mig väldigt nära! :)

Nu är det frukost som gäller och sedan ska jag göra smycken för hela slaten! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag är nöjd :D



jag såg de, lämna jag inte en kommentar? grymt snygga kläder iaf!! gillade gina klänningen mest tror ja :)

2009-06-11 @ 13:32:06
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Pappa

GRATTIS till A:na eller hur man nu skriver det!

GRATTIS till kanonbetygen kan man ju skriva , snart syns vi när ni kommer ner till Skåne!

2009-06-11 @ 13:44:54
Postat av: Linda

Ja, men de är snyggt :)

2009-06-11 @ 15:04:52
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: IDA

Gud vad skönt med sommarlov!!

2009-06-11 @ 19:15:27
URL: http://pimtwice.blogg.se/
Postat av: Anna

kul med bröllop o kul för dig att komma till skåne oxå :)

2009-06-13 @ 01:14:48
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0