Avsked..

Nu har jag sagt adjö till min fina fina Teresia. Hon är en av mina bästa vänner, en av dem jag umgås mest med och även den jag ska skriva uppsats med nästa termin. Hon är en bra vän, som lyssnar och stöttar och framförallt skrattar med mig. Du betyder mycket gumman! Vi har haft mycket kul ihop och hoppas du kommer ner och hälsar på i skåne i sommar med, annars blir jag nog tokig och kommer få en massa Teresia-abstinens. :)

My honey bunny! ;)

Förresten, folk verkar ha blivit lite intresserade av förra inlägget då jag har ca dubbelt så många besökare idag. :P

Fick ett ryck och ville beställa från H&M:s höstkatalog. Då går det inte att gå till kassan p.g.a. underhåll. Det är väl inte meant to be? Aja, försöker vid tolv igen.

Åhh är trött, vill sova nu. Väntar på att älsklingen ska komma hem. Har faktiskt packat klart inför avresan också. Gjorde det medans snälla söta rara Teresia lagade mat och diskade. Tack darling! Nej nu är det bara en massa babbel om allt och ingenting. Nu ska jag.. Hmm... Vänta på H&M.. Suck.. Godnatt och vi ses i skåne imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

trist men hoppas hon kommer o hälsar på dig i skåne då :)

2009-06-16 @ 23:53:46
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0