Tråkmåns

Känner mig tråkig, både här och i verkligheten. Jobbar och står i mest. Vet inte hur länge sedan jag läste mina favoritbloggar. Det blir mest facebook och bloggen jag kollar in lite snabbt när jag sitter vid datorn.

Vill iaf tacka alla som kom till min smyckeskväll, vi blev runt 15 personer och det var jättetrevligt! Jag bara sög åt mig av alla fina kommentarer, de värmer så! Lyckat blev det iaf! :D

Nu ska jag göra iordning mig, för att bege mig in till stan och träffa tjejerna. Ska även hämta ut nya brillorna idag, hoppas det är de vanliga glasögonen som är klara! De jag har nu är riktigt skruttiga, sååå repiga.. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Kul att det kom så pass många! Fick du något sålt då? Bra idé för att marknadsföra sig också!

2009-07-05 @ 22:57:52
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Anna

uppdatera mera! ;)



kul med smyckeskväll :)

2009-07-08 @ 00:46:48
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0