Träningsvärk

Igår var vi flytthjälp åt Jonas bror. Han, hans sambo och deras lilla Oliver skulle flytta från stan. Deras lägenhet ligger 3 ½ trappa upp utan hiss. Det är ett gammalt hus med enorma trappor. Fy faskien säger jag bara! Har jag hatat deras trappor innan så finns det inte ord att beskriva vad jag tycker om dem nu. Sen fanns det även lådor från vinden (5 ½ trappa upp) som skulle med. Det var över hundra kartonger + möbler. Så snacka om att jag har träningsvärk i skuldror och vader nu. Lite skönt ändå, vet inte sist jag hade träningsvärk. :P Men jag säger då det, stackars dem som jobbar som flyttgubbar! Inte min grej iaf. ;) Deras nya lägenhet i Järvastaden var hur fin som helst! Nybygd lägenhet som var riktigt nice! Ett mysigt område med bara nybyggda hus. Lyx! :)

Vi hann även förbi Maria en sväng och köpte blommor av henne. Sjukt trevlig service och vilka priser! Helt galet nice! ;D Tänkte fota blommorna sen när de är på plats.

Just det! Jonas bestämde sig i fredags för att hänga med grabbgänget till Åre idag. Så klockan halv sex imorse begav de sig uppåt! Snacka om att han är implusiv. :) Så nu är jag gräsänka till torsdag. Någon som vill leka med mig? :P

Nu ska jag äta något. Suttit vid datorn alldeles för länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade gärna lekt med dig om du inte bodde så långt bort ;)



usch jobbigt o flytta!! Hatar det.

2009-01-25 @ 11:31:39
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det är synd. Är ju roligt med lite annorlunda saker som inte alla andra har. Såg att man kunde beställa ifrån sidan också, men det får nog vänta..va ju rätt dyr :S



Några planer för söndagen? :)

2009-01-25 @ 11:50:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mamma & Pappa

Då slipper du att träna denna söndag !! HAHAHA !

2009-01-25 @ 12:28:53
Postat av: T r i x i e

Snygg blogg :)

2009-01-25 @ 13:24:28
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0