Kvällens bravader

Tog en runda till OKQ8 för att skicka tillbaka två paket och hämta ut två paket (!). Haha. Shopping-Emma. :P Det jag hämtade ut var gardinerna! :D Sjukt snabb leverans. Likaså det andra paketet, var kurslitteratur, beställde båda i tisdags, fick båda idag. Galet nice! De rosa gröna gardinerna var skitcoola! De var glansiga och det gula och rosa i dem var lite åt det guldiga och gammelrosa hållet. Jättehäftiga, men måste läggas upp 20 cm, då de var 250 cm långa. De beiga var något ljusare i verkligheten, men superfina ändå!

Kollade på Antikrundan också. Tycker det är roligt det programmet! Jag vill bara ge mig ut och hitta fina fynd, några få har jag ju gjort redan. Våra köksstolar, två vaser, lite tyger, champagneglas, nubbeglas och min underbara oljelampa. Den är sjukt fin och den skulle jag definitivt ta med till Antikrundan, om jag nu skulle vara med där. :)

Nej, gott folk. Nu tänkte jag hoppa i säng. Borde vara toktrött, eftersom jag somnade vid halv tre inatt. Godnatt!

Stol före, 100 kronor för 4 st



Stolarna efter, 2 av 4 är klara, de andra är fortfarande hos Jonas föräldrar. :P


image41
Underbara oljelampa! 50 kronor.



Tyger! 35 kronor för alla.



Kommentarer
Postat av: Anna

fina saker!

2009-01-23 @ 13:46:37
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0