Hjärtan och vårtecken!

Dessa smycken tillverkades igår. Mycket hjärtan, kom att tänka på Alla Hjärtans Dag. De blev gulliga iaf tyckte jag och funkar bra annars också!


Det första är två tunna kedjor med ett stort hjärta (lampwork). Lagom långt.
Enkelt och supersnyggt!

Det andra är en grövre kedja med små hjärtan och
ett stort hjärta (glaspärlor) i en stor ring.
Annorlunda och coolt tycker jag!



Ett vårigt berlock armband med tokmycket pärlor! Grymt fräscht! :)

Glöm inte att ni kan köpa mina smycken på emmak.se !

Har precis varit i skolan och nu blir det att äta lunch, sen ska jag fortsätta med smyckena. Superkul! :D



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va fina saker!!

Gillade halsband nr 2 mest :)

2009-01-30 @ 18:05:07
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0