Hemma är bäst

Har haft en kanonmysig kväll med Maria och Cindy. Vi träffades för att shoppa på second hand som jag sa innan. Jag fyndade ett par skinnstövlar för 60 kronor, en tröja för 25 kronor och en barnbok till Filippa - "Barnens första bok" för 25 kronor också. :) Visar imorgon! Sedan lämnade Maria oss för att åka och dansa och jag och Cindy åkte och handlade på Lidl. Såå billigt alltså! Blev två fulla kassar för drygt 200 kronor. Mycket snask men ändå! ;)

Väl hemma hos henne blev det pasta med svampsås och en god sallad. MUMS! :) Sedan kollade vi lite tv och gick en promenad på en knapp timme. Skönt och mycket mysigt! Sedan var hon sååå snäll och skjussade mig hem. Så nu är jag nyss hemkommen och ska faktiskt hoppa i säng och prata med älsklingen. Har knappt pratat sedan han åkte. Typ 5-10 min per dag. Så vi hörs imorgon! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för igår raring :D Tråkigt att det blev så kort stund bara men vi får ses snart igen :D PUSS

2009-01-28 @ 16:30:11
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0