Heldag!

Idag var det praktik i årskurs ett mellan 8 och 14. Därefter kastade jag mig i sängen och vilade lite halvt i ca 45 minuter. Var sjukt trött då jag hade svårt att somna och tittade väl på klockan runt två sista gången. :/ Iaf, Evi ("svägerska") kom och hämtade mig för att åka till Ikea och shoppa en byrå åt dem. Det blev två byråer (77 kg vägde dem tillsammans. Ja, vi ÄR starka), 6 klappstolar (inte klaff tydligen) och lite annat smått och gott. För min del blev det en jättefin stor vas, att ha på golvet med lite påskris i till påsk. Undrar vad jag kan ha i den nu? Maria, hjälp! ;) Köpte matlådor åt Teresia, glödlampor, en "insats" till byrån, små förvaringsfack d.v.s. Ljus till svärmor blev det med. Så kul var den shoppingrundan. :P

Sedan var det hem och så kom Teresia med mat! Vi lagade fläskfilé med färdig sås, creme fraiche med karl-johan svamp, citron och timjan och läskig knallgrön spenatpasta. Gott som tusan var det iaf! Sedan blev det givetvis en skiva med Sex and the City. Fjärde skivan är avverkad nu. Alla sex säsonger ska klämmas. :D

Nu är jag helt slut och ska hoppa i säng omedelbums, för imorgon väntar ännu en heldag med trevliga människor! Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0