What's going on?

Ja vad händer i mitt liv egentligen? Tittar man i bloggen händer det mest ingenting. Men i livet händer det lite iaf! :)

Skola/jobb: Fick tillbaka min tenta från kursen i fredags. Jag fick C på kursen! Supernöjd! Trodde jag skulle få ett D eller E. (A är högst och F är underkänt). Så jag är sjukt nöjd! Hade en heldag i skolan idag (9-16). Tufft! Läraren pratade lite väl mycket. Blev lite tjatigt på eftermiddagen. Är helt mossig i huvudet nu! Borde sova! Iaf ska börja skriva hemtentan som ska lämnas in senast på torsdag den 19:e. Imorgon då jäklar. Måste läsa mer men kan svara på lite frågor redan nu. Ganska nice form av tenta, ska svara på sex frågor. Både positivt och negativt med så styrd tenta, men just nu känns det skönt.

Passade barnen i måndags, men har inte jobbat något på skolan, förutom förra veckan då. Ganska bra då jag behöver fokusera på skolan nu.

Vänner/kärlek: Kompisarna är uppskjutna just nu, tenta som gäller. Träffade dock Maria idag efter skolan för en fika och babbel. Var mysigt, har inte träffats på ett tag! Får bli mer sådant då vi pluggar på samma skola nu! :) Älskling och jag njuter av vardagen så gott vi kan, hade mysigt både igår och idag med att laga mat ihop och idag satt vi och bara pratade en lååång stund efter maten. Annars blir det ofta att vi äter framför tv:en och fastnar där sedan. Då blir det inte så mycket prat då direkt. Alla Hjärtans Dag är snart och då måste man ju vara såååå käääära och mysa som aldrig förr. Bajs säger jag! Jäkla jippo-kommersiell-dag. Vi har sagt att vi inte ska köpa en massa presenter till varandra. Mitt önskemål var att vi tar en promenad ihop här runt omkring, om vädret är okej. Promenerat har vi inte gjort alls här, skulle vara mysigt att se sig omkring lite. Vi får se vad som händer helt enkelt!

Nu ska jag och mitt dunkande huvud sova! Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0