Underbara sol!

Sitter här vid datorn och solen skiner in och värmer mig! Underbart! Himlen är nästintill blå och det är tre kalla grader ute. Funderar om man ska släpa sig ut på en liten promenad idag? Så tråkigt att gå själv bara. Älsklingen är iofs hemma, men är sjuk igen, så jag tror inte han är så sugen. Kan ju alltid försöka mig på lite övertalning, har hört att det är bra att röra lite på sig fast man är sjuk? Beror ju på sjukdomen, men för honom är det en lättare förkylning. Ska nog propsa med det, att det är bra för honom, för alla vill väl bli friska så snabbt som möjligt? ;)



Det här gör ju bara en gladare! :)

Dock lyckas jag inte vakna så tidigt så jag kan njuta av solen från så tidig timma. Nu de här dagarna jag varit ledig för att skriva hemtenta så har jag haft någon magisk två timmars snooze. Jag ställer klockan på nio men vaknar inte förrän 11-halv 12. Vad händer liksom? Jag bara trycker av alarmet utan att reagera. Aja, men nu är jag uppe iaf, solen skiner och jag ska äta en god frukost! Scones kanske? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Ja, visst är de helt underbara!



Åååh det är så mysigt med solen. Pendlar från Stockholm till Nyköping med bil och det var inge problem att gå upp imorse när solen sken.

2009-02-18 @ 16:15:19
Postat av: Amelie

Svar: Ja, visst är de helt underbara!



Åååh det är så mysigt med solen. Pendlar från Stockholm till Nyköping med bil och det var inge problem att gå upp imorse när solen sken.

2009-02-18 @ 16:16:30
URL: http://amelieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0